Hei til deg som skal skape norges beste kundesenter!
En ennå bedre kundeopplevelse med «unnskyld-pakken» fra din bedrift
Leder du kundesenter i din bedrift, opplever du kanskje, som alle andre, at kunder kan være missfornøyde.
Noen ganger skjer det feil, forsinkelser eller misforståelser. Kanskje fikk ikke kunden den servicen de forventet, eller en uforutsett endring skapte frustrasjon.
Tenker du at slike øyeblikk også gir muligheter? Da kan du lese videre.
Kraften i den gode kundeopplevelsen
Et godt kundeserviceteam evner å gjøre en dårlig opplevelse om til en fantastisk kundeopplevelse – gjort på den riktige måten.
Hos Sød kan en kundeservicemedarbeider enkelt legge til en personlig unnskyld-pakke til kunder som kontakter kundesenter og har opplevd en utfordring.
Vi tilbyr flott konfekt sammen med et håndskrevet kort som formidler deres oppriktige omtanke. Dette lille tiltaket kan bidra til å forvandle en skuffet kunde til en lojal ambassadør for din bedrift – og tak kundeservice til nye høyder.
Få tilsend en gratis «unnskyld-pakke» i posten. Fyll inn feltene nederst på siden.
Kundeservuce uten unnskyld-pakke
1. Karl har ikke mottatt det han ble lovet og kontakter kundeservice
2. Heidi på kundeservice gjør sitt beste for å hjelpe Karl som er oppgitt over svak leveranse. Heidi yter god service over telefon, noe som gjør Karl litt mindre frustrert over
3. Karl mottar det han først ble lovet noen dager etter, men deler opplevelsen med venner og familie. Dårlig opplevelse, men hyggelig kundesenter.
Kundeservuce med unnskyld-pakke
1. Karl har ikke mottatt det han ble lovet og kontakter kundeservice
2. Heidi på kundeservice gjør sitt beste for å hjelpe Karl som er oppgitt over svak leveranse. Heidi yter god service over telefon, noe som gjør Karl litt mindre frustrert over
3. Karl mottar det han først ble lovet noen dager etter, men deler opplevelsen med venner og familie. Dårlig opplevelse, men hyggelig kundesenter.
4. Heidi legger inn enkel bestilling på unnskyld-pakke til Karl med hilsen «Takk for tålmodigheten, Karl. Her er en liten påskjønnelse for bryet. Spis det selv, eller gi det til noen du er glad i.»
5. Karl setter konfekten på bordet ved neste familieselskap og forteller om historien bak konfekten og den gode servicen fra kundeservic hos dere.
I et marked med høy konkurranse, er det etterlatte inntrykket den nye valutaen
Vi bruker informasjonskapsler for å tilpasse innhold og annonser, tilby sosiale mediefunksjoner, og analysere trafikken vår. Vi deler også informasjon om din bruk av nettstedet vårt med våre partnere innen sosiale medier, annonsering og analyse, som kan kombinere denne med annen informasjon de har om deg. Les mer